skip to Main Content

Pafei er en intens træningsform med fokus på råstyrke, udholdenhed og tempo.

Holdplan Pafei

 MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag
GRUNDTRÆNING
Læs Mere
16.45 - 18.45

Tolou Noriel


06.45 - 08.45

Marc Christian Garby

17.45 - 19.45

Ingrid Nørbjerg


13.30 - 15.30

Lotte Justesen/ Ditte Magtengaard


18:30 - 20:30

Thomas Klarskov / Ingrid Nørbjerg

16.45 - 18.45

Kristian Hedengran Larsen

CUFEI
Læs mere
08.40 - 10.40*

Bengt V. Andersen


PAFEI
Læs Mere
07.00 - 08.15

Stefano Andersen

16.15 - 17.30

Stefano Andersen


07.00 - 08.15*

Bengt V. Andersen

07.00 - 08.15*

Bengt V. Andersen


MORGEN YOGA
Læs Mere
07.00 - 07.45

Bengt V. Andersen


*Kun for Premium Medlemmer

Beskrivelse

Til Body SDS-træningen starter vi med at bygge nervesystemet, led og ledbånd op, inden der bygges på muskelfibermassen. Samspillet mellem muskler og nerver er altafgørende for muskelstyrken. Derfor bruges hele kroppen i alle øvelser, så du ikke blot får markerede muskler, men muskler med mange muskelfibre og optimal muskelstyrke.

Med ledtræning, kraftfulde sjippeøvelser, powertræning af muskler og effektiv cirkeltræning vil du på kort tid opnå en fantastisk fysik og et himmelsk velvære.

Træningsformen er samtidig effektiv til at rette ryg- og skulderholdninger og kan bruges til at styrke en svag ryg.

Som oftest arbejder vi uden redskaber, da der tages udgangspunkt i din egen kropsvægt.

Body SDS-træningen kan udføres op til fem gange om ugen og anbefales til folk, der er indstillet på at træne intenst og målrettet.

VARIGHED: 1 TIME 15 MIN
NIVEAU: ALLE

Måske dette også ville interessere dig:

PRISER & MEDLEMSKAB

En investering i en glad og balanceret krop

HYPPIGE SPØRGSMÅL

Kom godt i gang med Body SDS træning

Body SDS TRÆNINGSAPP

Tag din træning med på ferie, i stuen og overalt

Back To Top
×Close search
Søg